RSS
Program terbaru membuat duit dengan laman sosial, (myspace, friendster, facebook, tagged dan banyak lagi). Anda boleh membuat duit seberapa banyak yang anda suka cuma dengan hanya menghantar comment! Klik Disini untuk TAWARAN saya.
ads

Tawaran Hebat Myspacemoney Join Dengan Saya!

Saturday, November 21, 2009

Saya menawarkan produk ebook MRR bernilai lebih RM150 kepada anda.
Tapi nanti saya update kan k.
Sekarang ni yang lebih penting, rebate bonus untuk sesiapa yang join myspacemoney under saya, saya akan memberikan rebate tertinggi setakat ini!

AHLI PLANTINUM ------RM20.00
AHLI DIAMOND ---------RM15.00
AHLI PEARL -------------RM10.00
AHLI RUBY ---------------
RM5.00 @ (top4 RM5)

(bayaran hanya M2u,kalau bank lain tolak RM2 utk cas bank)
Maknanya jika anda memilih platinum RM300, modal anda RM280
saya akan memberikan rebate ini selepas saya dapat komisen dari admin.
Untuk melihat pakej, boleh lihat kat link ni

Bonus yang anda akan dapat. (akan diupdate)
Bonus ebook saya cara mendapatkan 100 Klik dalam 1hari,
masih lagi dalam proses. (sabar)


ebook No Sales System bernilai $47 dari Ewen Chia

ebook Free Traffic with Myspace (audio)


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment