RSS
Program terbaru membuat duit dengan laman sosial, (myspace, friendster, facebook, tagged dan banyak lagi). Anda boleh membuat duit seberapa banyak yang anda suka cuma dengan hanya menghantar comment! Klik Disini untuk TAWARAN saya.
ads

Komisen Terkini!!!

Tuesday, November 24, 2009

Sekarang jam 4.30pagi waktu Malaysia, saya nak berkongsi sediki komisen dengan anda.
Saya tunjuk ini bukan sebab untuk menunjuk tetapi untuk berkongsi selama saya join myspacemoney ni, saya dapat banyak klik. Kalau anda menyertai saya, saya akan bongkarkan rahsia saya kepada anda semua. =)

kalau nak lihat jelas, klik gambar yer...

ni setakat 24/11/09 jam 4.24pagi

Ni lak ip klik yang aku dapat. 1 page ada 30klik
so 15 page x 30 = $$$

Lagi banyak page, lagi banyak $$$ =)
Jadi, nak tahu rahsia saya ni?
page 15 tu tarikh 19/11
page 1 tarikh 24/11

Sekarang masih awal lagi.. payment 01/12 ni.. Lebih dari modal dah saya dapat ni. =)
Rebate masih lagi ade, saya terhadkan kepada 20 orang sahaja!
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment