RSS
Program terbaru membuat duit dengan laman sosial, (myspace, friendster, facebook, tagged dan banyak lagi). Anda boleh membuat duit seberapa banyak yang anda suka cuma dengan hanya menghantar comment! Klik Disini untuk TAWARAN saya.
ads

Bayaran Ketiga myspacemoney

Thursday, January 7, 2010

Hadiah tahun baru saya dapat dari myspacemoney.. Nilai yang tak seberapa..
Komisen saya cuma RM495 sahaja..

Saya tunjukkan bukti saya dapat duit dari myspacemoney ni..


Sebenarnya saya dah dapat 010110 duit ni, tetapi lambat sket post sebab terlalu sibuk dengan keadaan kerja.. Nanti ada update terbaru, saya kongsikan lagi..



Gambar ni adalah komisen terkumpul saya..
Lihat pada komisen yang telah dibayar sebanyak RM1075.10
Modal saya cuma RM300 maknanya untung dah lebih 2kali..

Sesiapa yang add saya sudah saya ajarkan beberapa teknik percuma
dan ada dah dapat banyak klik.
Kepada anda yang belum mengenali saya, add YM saya negetive_aero

Dan kepada sesiapa yang belum menyertai, tawaran saya masih terbuka lagi..
Jom sertai myspacemoney ini dan fight income anda..
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment